Publicitat Google

diumenge, 14 de novembre de 2010

Ningú com tu (Nadie como tú)



Ja fa mesos que ho intento, 
però només ha crescut el que sento, 
sé que no tornaràs i encara t'espero

Busco mil maneres d'oblidar,
busco pels carrers de la ciutat,
busco entre les pedres i no trobo més...
i no trobo més que cares que ensopeguen
amb el teu record

Jo només demano un home que m'estimi
però sense protestar 
i que tingui el teu somriure
i també la teva boca i el teu nas
i que cada dia sigui al meu costat

No sé què puc fer, no sé
per molt que em diguin
se que mai no t'oblidaré

No hi ha ningú com tu,
no hi ha ningú com tu.
Ningú que decideixi trencar-me la vida
i s'emporti el meu somriure.
No hi ha ningú com...
no hi ha ningú com tu

Em sento sola i tant cansada,
de no deixar d'esperar una trucada
el sentiment que guardo mai no s'acaba

Potser serà millor buscar companyia
algú que vulgui arreglar-me la vida
però reemplaçar-te se que no és la sortida

No sé què puc fer, no sé,
per molt que em diguin
se que mai no t'oblidaré

No hi ha ningú com tu,
no hi ha ningú com tu.
Ningú que decideixi trencar-me la vida
i s'emporti el meu somriure.
No hi ha ningú com...

No sé què puc fer, no sé
per molt que em diguin
sé que mai no t'oblidaré

No hi ha ningú com tu
no hi ha ningú com tu
ningú que decideixi trencar-me la vida
i s'emporta el meu somriure
no hi ha ningú com...
no hi ha ningú com...
no hi ha ningú com tu
no hi ha ningú com tu




Ya hace meses que lo intento, 
pero sólo ha crecido lo que siento, 
sé que no volverás y aun te espero.

Busco mil maneras de olvidar,
busco por las calles de la ciudad,
busco entre las piedras y no encuentro más...
y no encuentro más que caras que tropiezan
con tu recuerdo.

Yo sólo pido un hombre que me quiera
pero sin protestar 
y que tenga tu sonrisa
y también tu boca y tu nariz
y que cada día esté a mi lado.

No sé qué puedo hacer, no sé
por mucho que me digan
sé que nunca te olvidaré.

No hay nadie como tú,
no hay nadie como tú.
Nadie que decida romperme la vida
y se lleve consigo mi sonrisa.
No hay nadie como...
no hay nadie como tú.

Me siento sola y tan cansada,
de no dejar de esperar una llamada,
el sentimiento que guardo nunca se acaba.

Quizás será mejor buscar compañía,
alguien que quiera arreglarme la vida
pero reemplazarte sé que no es la salida

No sé qué puedo hacer, no sé,
por mucho que me digan
sé que nunca te olvidaré.

No hay nadie como tú,
no hay nadie como tú.
Nadie que decida romperme la vida
y se lleve consigo mi sonrisa.
No hay nadie como...

No sé qué puedo hacer, no sé
por mucho que me digan
sé que nunca te olvidaré.

No hay nadie como tú,
no hay nadie como tú
nadie que decida romperme la vida
y se lleve consigo mi sonrisa
no hay nadie como...
no hay nadie como...
no hay nadie como tú
no hay nadie como tú.