Publicitat Google

dilluns, 30 de maig de 2011

Game called life



It's so hard to turn your life over
Step out of your comfort zone
It's so hard to choose one direction
When your future is unknown

Is this some kind of a joke, will someone wake me up soon?
And tell me this was just a game we played, called life.

Are we, are we all really slaves?
By the hands of ourselves
Did I really make all of those mistakes?
Am I really getting older?
Then why do I feel so lost?

Is this some kind of a joke, will someone wake me up soon?
And tell me this was just a game we played, called life.

And at the end of the road, is there someone waiting?
Do I get a medal for surviving this long?

Is this some kind of a joke, will someone wake me up soon?
And tell me this was just a game we played, called life.

Is this some kind of a joke, will someone wake me up soon?
And tell me this was just a game we played, called life.

-----

És molt difícil donar la volta a la teva vida
Sortir de la teva zona de confort
És tan difícil triar una sola direcció
Quan el futur és desconegut

És això una mena de broma, algú em despertarà aviat?
I em dirà que això era només un joc que vam jugar, anomenat vida.

Som, som en realitat tots esclaus?
Per les nostres pròpies mans
De veritat vaig cometre tots aquests errors?
De debò estic envellint?
Llavors, per què em sento tan perdut?

És això una mena de broma, algú em despertarà aviat?
I em dirà que això era només un joc que vam jugar, anomenat vida.
I al final del camí, hi ha algú esperant?
Em donaran una medalla per haver sobreviscut tant de temps?

És això una mena de broma, algú em despertarà aviat?
I em dirà que això era només un joc que vam jugar, anomenat vida.

És això una mena de broma, algú em despertarà aviat?
I em dirà que això era només un joc que vam jugar, anomenat vida.

---
Es muy difícil darle la vuelta a tu vida
Salir de tu zona de confort
Es tan difícil elegir una sola dirección
Cuando el futuro es desconocido

¿Es esto una especie de broma, alguien me despertará pronto?
Y me dirá que esto era solo un juego que jugamos, llamado vida.

¿Somos, somos realmente todos esclavos?
Por nuestras propias manos
¿De verdad que cometí todos esos errores?
¿De verdad estoy envejeciendo?
Entonces, ¿por qué me siento tan perdido?

¿Es esto una especie de broma, alguien me despertará pronto?
Y me dirá que esto era solo un juego que jugamos, llamado vida.


Y al final del camino, ¿hay alguien esperando?
¿Me darán una medalla por haber sobrevivido tanto tiempo?

¿Es esto una especie de broma, alguien me despertará pronto?
Y me dirá que esto era solo un juego que jugamos, llamado vida.


¿Es esto una especie de broma, alguien me despertará pronto?
Y me dirá que esto era solo un juego que jugamos, llamado vida.