Publicitat Google

divendres, 27 de maig de 2011

Tears in heaven




Sabries el meu nom
si et veiés al cel?
Seria el mateix
si et veiés al cel?
He de ser fort
i seguir endavant
perquè sé que el meu lloc
no és aquí al cel
M'agafaries la mà
si et veiés al cel?
M'ajudaries a aixecar-me
si et veiés al cel?
Trobaré el meu camí
a través del dia i la nit
perquè sé que no em puc quedar
aquí al cel
El temps pot derrocar-te
el temps pot posar-te de genolls
El temps pot trencar-te el cor
i tenir-te implorant pietat
implorant pietat
Més enllà de la porta
hi ha pau, estic segur
i sé
que no hi haurà més
llàgrimes al cel
Sabries el meu nom
si et veiés al cel?
Seria el mateix
si et veiés al cel?
He de ser fort
i seguir endavant
perquè sé que el meu lloc
no és aquí al cel
perquè sé que el meu lloc
no és aquí al cel

2 comentaris:

LLUSAGRA ha dit...

M'encanta!!!!

Totira ha dit...

A mi també m'encanta!!
Gràcies Lluís :)