Publicitat Google

divendres, 17 de juny de 2011

El nou camí / El nuevo camino

I ara s'obre un camí nou davant meu. El camí que jo trio, el camí que jo construeixo dia a dia. Un camí que recorreré amb ganes i sense por. Intueixo que tindré moments de debilitat, però crec que seré capaç de superar-los. Les meves fortaleses ara saben que són fortaleses. Les meves debilitats són ... velles conegudes i no crec que em puguin sorprendre gaire. I n'estic tan orgullosa!
Sóc la dona que vol caminar amb pas ferm per la vida i menjar-se el món.

María José Cabrera


Y ahora se abre un camino nuevo ante mí. El camino que yo elijo, el camino que yo construyo día a día. Un camino que recorreré con ganas y sin miedo. Intuyo que tendré momentos de debilidad, pero creo que seré capaz de superarlos. Mis fortalezas ahora saben que son fortalezas. Mis debilidades son... viejas conocidas y no creo que me puedan sorprender mucho. Y estoy tan orgullosa!
Soy la mujer que quiere caminar con paso firme por la vida y comerse el mundo.

María José Cabrera