Publicitat Google

dimecres, 15 de juny de 2011

La metxa

Un home va sentir una nit que algú caminava per casa seva. Es va aixecar i, per tenir llum, va intentar treure espurnes del pedernal per encendre el seu encenedor. Però el lladre causant del soroll, es va col·locar davant seu i, cada vegada que una espurna tocava la metxa, l'apagava discretament amb el dit. I l'home, creient que la metxa estava mullada, no va aconseguir veure el lladre.

També en el teu cor hi ha algú que apaga el foc, però tu no ho veus.

Rumi. 

----------------------

Un hombre oyó una noche que alguien andaba por su casa. Se levantó y, para tener luz, intentó sacar chispas del pedernal para encender su mechero. Pero el ladrón causante del ruido, vino a colocarse ante él y, cada vez que una chispa tocaba la mecha, la apagaba discretamente con el dedo. Y el hombre, creyendo que la mecha estaba mojada, no logró ver al ladrón.

También en tu corazón hay alguien que apaga el fuego, pero tú no lo ves.

Rumi.
----------------------
Y en este día tan señalado, no puedo más que decir: "Amigo maltratador, váyase usted a la mierda!!" Me ha costado un buen tiempo darme cuenta de que lo que quiero hacer es mandarle a usted a la mierda. No sé por qué motivo real, mi ser entero estaba en contra de llegar a este punto, pero ahora por fin puedo decir y quiero: "váyase usted a la mierda por haberse atrevido jamás a juzgarme a mí y a mis amistades!!!!".

Espero haber aprovechado la lección para aprender muchas cosas. Ahora también veo con claridad que no fue usted en ningún momento quien me enseñaba ni me mostraba nada, era yo, siempre yo y sólo yo quien aprendía y evolucionaba. Usted se quedó como estaba, pero yo seguí volando. Usted no descubrió mis alas, yo había volado ya muuuuuuuuchas veces!!! Yo no soy ni he sido nunca ni seré jamás su mariposita, soy una mariposa por mí misma, así es que váyase usted a la mierda con su chispa y quédense allí!!!

María José Cabrera

2 comentaris:

Helena ha dit...

M'ha encantat aquest tracte de vosté, perque els maltractadors no es mereixen la confiànça del tuteo. Quan més lluny millor!!!
És curios com es nota per fora les nostres decissions internes, perquè s'et nota "mogollón" com vas amb menys pes per la vida, més lleujera, amb el somrís més fàcil, amb la felicitat més aprop i amb la guapura pujada de to.
Felicitats per la teva valentia. Una abraçada: Helena

Totira ha dit...

Moltre gràcies Helena, tens raó, em sento més lleugera i més forta alhora.
Un petó molt fort!!