Publicitat Google

dimecres, 27 de juliol de 2011

Permís (Permiso)


Em concedeixo a mi mateixa el permís d'estar i de ser qui sóc, en lloc de creure que he d'esperar que un altre determini on jo hauria d'estar o com hauria de ser.

Em concedeixo a mi mateixa el permís de sentir el que sento, en comptes de sentir el que altres sentirien al meu lloc.

Em concedeixo a mi mateixa el permís de pensar el que penso i també el dret de dir-ho, si vull, o de callármelo, si és que així em convé.

Em concedeixo a mi mateixa el permís de córrer els riscos que jo decideixi córrer, amb l'única condició d'acceptar pagar jo mateixa els preus d'aquests riscos.

Em concedeixo a mi mateixa el permís de buscar el que jo crec que necessito del món, en lloc d'esperar que algú més em doni el permís per obtenir-lo.

Jorge Bucay

--------------

Me concedo a mí misma el permiso de estar y de ser quien soy, en lugar de creer que debo esperar que otro determine dónde yo debería estar o cómo debería ser.

Me concedo a mí misma el permiso de sentir lo que siento, en vez de sentir lo que otros sentirían en mi lugar.

Me concedo a mí misma el permiso de pensar lo que pienso y también el derecho de decirlo, si quiero, o de callármelo, si es que así me conviene.

Me concedo a mí misma el permiso de correr los riesgos que yo decida correr, con la única condición de aceptar pagar yo misma los precios de esos riesgos.

Me concedo a mí misma el permiso de buscar lo que yo creo que necesito del mundo, en lugar de esperar que alguien más me dé el permiso para obtenerlo.

Jorge Bucay