Publicitat Google

diumenge, 11 de setembre de 2011

Passions (Pasiones)

Cada nit em repeteix insistentment la seva passió per mi, i si me'n vaig, es queixa que els déus no existeixen. Jo, en sentir aquestes paraules, sóc incapaç de mantenir-me ferma ni un sol instant. Que es mori qui pugui estimar sense alterar-se
(Cada noche me repite insistentemente su pasión por mí, y si me voy, se queja de que los dioses no existen. Yo, ante estas palabras, soy incapaz de mantenerme firme ni un solo instante. Que se muera quien pueda amar sin alterarse.)
Properci


Erotisme i poesia: el primer és una metàfora de la sexualitat, la segona una erotització del llenguatge
(Erotismo y poesía: el primero es una metáfora de la sexualidad, la segunda una erotización del lenguaje)
Octavi Paz


El sexe és una trampa de la naturalesa per no extingir-se
(El sexo es una trampa de la naturaleza para no extinguirse)
Friedrich Nietzsche


L'amor és emoció, i el sexe, acció
(El amor es emoción; y el sexo, acción)
Madonna


El sexe forma part de la naturalesa, i jo em duc de meravella amb la naturalesa
(El sexo forma parte de la naturaleza, y yo me llevo de maravilla con la naturaleza)
Marilyn Monroe