Publicitat Google

dimecres, 28 de setembre de 2011

Tanca la porta! (Cierra la puerta!)

I si no m'estimaràs així com sóc, i si marxaràs del meu costat, i si en la nit més llarga i freda de l'hivern em deixaràs sola i marxaràs ... tanca la porta, perquè entra vent. Tanca la porta. Si aquesta és la teva decisió, tanca la porta. No et demanaré que et quedis un minut més del que tu vulguis. Et dic: tanca la porta perquè jo em quedo i fa fred.

Jorge Bucay 

-------- 

Y si no vas a quererme así como soy; y si te vas a ir de mi lado; y si en la noche más larga y fría del invierno me vas a dejar solo y te vas a ir... cierra la puerta, porque entra viento. Cierra la puerta. Si esa es tu decisión, cierra la puerta. No voy a pedirte que te quedes un minuto más de lo que tu quieras. Te digo: cierra la puerta por que yo me quedo y hace frío.

Jorge Bucay