Publicitat Google

dilluns, 30 d’abril de 2012

El meu món

M'aturo
a les cantonades de la nostàlgia
per veure desfilar les serps
que em van enverinar.

Trec el cap
a les venes de la nit
i veig tots els ulls tristos
que m'han mirat.

Miro al meu voltant
i només veig rèptils
que es disputen el cor
d'una nina de drap.

Em miro per dins
i veig a un home
ofegar-se en els fems
d'un quart de segle.

Després em despullo
i surto a prendre cafè,
a estimar la nit
en la soledat d'un cementiri.

Mohamed Salem Abdelfatah (Ebnu)

-----

Me detengo
en las esquinas de la nostalgia
para ver desfilar a las serpientes
que me envenenaron.

Me asomo
a las venas de la noche
y veo todos los ojos tristes
que me han mirado.

Miro a mi alrededor
y sólo veo reptiles
que se disputan el corazón
de una muñeca de trapos.

Me miro por dentro
y veo a un hombre
ahogarse en las heces
de un cuarto de siglo.

Luego me desnudo
y salgo a tomar café,
a amar a la noche
en la soledad de un cementerio.

Mohamed Salem Abdelfatah (Ebnu)