Publicitat Google

dimarts, 8 de maig de 2012

Jim



Jim no em porta mai les flors que prefereixo.
Jim, no riem mai junts, i jo no m'ho mereixo,
no sé perquè estic tan boja per Jim.

Jim no em diu mai que sóc el seu desig ardent
el foc de l'amor amb que ell ja no s'encén
malgrat els anys que fa que sortim.

Si em sento emmalaltir d'amor
jo faig com si em vengés,
el deixo fugir, però el meu cor
s'esquerda encara més.

Sé que el dia que m'estimi em deixarà,
podeu creure'm, sigui avui o bé demà,
sempre duré amb mi alguna cosa de Jim.

---------

Jim no me trae nunca las flores que prefiero.
Jim, no reimos nunca juntos, y yo no me lo merezco,
no sé por qué estoy tan loca por Jim.

Jim no me dice nunca que soy su deseo ardiente
el fuego del amor con el que él ya no se enciende
a pesar de los años que hace que salimos.

Si me siento enfermar de amor
yo hago como si me vengase,
le dejo huir, pero mi corazón
se agrieta aún más.

Sé que el día que me ame me dejarà,
podeis creerme, sea hoy o bien mañana,
siempre llevaré conmigo alguna cosa de Jim.