Publicitat Google

dijous, 1 de maig de 2014

Ce mois de mai


Ce mois de mai, ce mois de mai
Ce mois de mai, ma verte cotte
Ce mois de mai, ma verte cotte
Ce mois de mai, je vetirai
De bon matin me léverai
Ce joli, joli, joli mai
De bon matin me levérai
Un saut, deus sauts, trois sauts
En rue je ferai
Pour voir si mon ami verrai
Je lui dirai qu'il me decotte
Me decottant le baiserai
Ce mois de mai, ce mois de mai
Ce mois de mai, ma verte cotte
Ce mois de mai, ma verte cotte
Ce mois de mai, je vetirai

1 comentari:

Josep ha dit...

Aquest mes de maig, el mes de maig
Aquest mes de maig, l'abric verd
Aquest mes de maig, l'abric verd
Aquest mes de maig, he fet vestir
Aixeca't al matí
Aquesta bonica, bonica, bonica de maig
Aixeca't al matí
Un salt, deus salta, tres salts
Al carrer ho faré
Per veure si el meu amic veure
Li dic que m'abrigui
Em fas el petó
Aquest mes de maig, el mes de maig
Aquest mes de maig, l'abric verd
Aquest mes de maig, l'abric verd
Aquest mes de maig, em vestiré.